Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 20 kwi 2014, 16:32



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
 Akumulator 
Autor Wiadomość
Nowy użytkownik

Dołączył(a): 06 kwi 2011, 23:58
Posty: 48
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
VIN: WDB2110221A888888
Mercedes:: Mercedes E320 2006
Witam i dziękuję za pomoc
A jak to u mnie wygląda?? byłem w ASO i żadnych błędów ładowanie jest ok nie wyświetla komunikatów, przejachałem kilka tys. km bez zastrzeżeń pozdrawiam


11 sie 2011, 10:53
Zobacz profil
ViP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, 11:11
Posty: 73
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times
VIN: WDB2102261Bxxxxxx
Mercedes:: S210 320CDI 00
Zależnie od wersji.
W niektórych damach montowano tylko akumulatory żelowe (główne).
Sterownik BSG nie chce współpracować z aku. normalnymi (ołów)
W starszych wersjach BSG ma Upgrade.
Czasem pomocniczy pada za wcześnie.
Fabryka zalecała bez względu na stan wymianę obu co 4-lata.
Sterownik BSG pierwszych wersji b.często pada.
To temat na książkę - jak można było tak "spaprać" w sumie niezłą koncepcję.
Coś w rodzaju SBC i pompy ABC.

_________________
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes.
.....S210 320CDI......
Piszę na wielu forach MB.

13 certyfikatów MB-Stuttgart.
Od 36 lat naprawiam "damy MB"


11 sie 2011, 21:19
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, 20:26
Posty: 5584
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 95 times
VIN: WDB2110161A******
Mercedes:: E270 CDI Elegance '03
NTG 2.5
noc napisał(a):
...To temat na książkę - jak można było tak "spaprać" w sumie niezłą koncepcję.
Coś w rodzaju SBC i pompy ABC.

Koncepcja została zweryfikowana przez ludzi, którzy by odpalić auto z rozładowanym akumulatorem używają boostera a na dodatek ładują akumulator prostownikiem A.D. 1985 "w układzie" (oczywiście potem telefon do ASO, że autko milczy) oraz zmieniają klocki hamulcowe używając łoma do zacisków (o odpowietrzaniu SBC w stodole nie napiszę nawet).
Mentalność zmienia się zdecydowanie wolniej niż technika. W211 wymaga innego podejścia: "nie wiem - pytam", a nie jak zwykle: "miałem tak w fordzie, to i tu da się zrobić".
Mimo wszystko pozostaję fanem SBC i Dual Battery!
Pzdr.

BTW: Zalecaną wymianę akumulatorów VRLA, co 4 lata traktuję bardziej jako "dmuchanie na zimne". Przecież tego typu akumulatory (pomijam rozwiązania hybrydowe) utrzymują parametry 8-10 lat!
Czytałem już na tym forum post kolegi, który dolał wody destylowanej do AGM bo wydawało mu się, że cele są suche :mrgreen:

_________________
"Who's more foolish, the fool or the fool who follows him" - OW. Kenobi
:mrgreen: Prawdziwy macho na SD jedzie dopiero na lawecie! :mrgreen:


11 sie 2011, 23:42
Zobacz profil
Nowy użytkownik

Dołączył(a): 21 maja 2012, 09:54
Posty: 45
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
VIN: WDB2110061*******
Mercedes:: E 220 CDI rok: 2006
Hej. Nie denerwujcie się na mnie, jestem kobietą, i te Wasze skróty to dla mnie czarna magia..... Otóż u mnie również przy zapalaniu samochodu zapala się czerwony komunikat z akumulatorem i napisem "visit workshop", miewałam tak czasami w zimie przy dużych mrozach, ale na wiosnę mijało. A teraz mamy ciepły maj, a mi ten komunikat wyświetla się b.często, zawsze rano po nocy, jest garażowany. Samochód ma 6lat, akumulator nie był wymieniany od nowości, kilka razy w zimie kolega ładował samochód od mojego akum. Czy ma to jakieś znaczenie? I powiedzcie mi, czy mam poprostu wymienić akumulator (i jakis drugi mały podobno gdzies tam jest) czy co zrobić? Jeśli tak , to może dacie mi link jaki to ma być akumulator, mogę przeczytać co tam pisze na tym moim starym żeby był taki sam, a jesli nie, to z czym jechać do mechanika? Bo podejrzewam, ze jeśli zjawię sie w warsztacie to zrobi byle co, żeby tylko kasę wziąsc a problem pewnie zostanie.
Plis, jakos "łopatologicznie" mi to napiszecie?


21 maja 2012, 10:57
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2010, 10:03
Posty: 2737
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times
VIN: jakiś pewnie jest
Mercedes:: E550 2007r. (4-air-auto) matic
Droga Koleżanko: napisz proszę, czy Twoja gwiazda to przed czy polift, bo jeśli to drugie, to akumulator masz tylko jeden (ten duży :mrgreen: ).

_________________
Nie jest problemem rozpędzić się... ważne, by w porę się zatrzymać...

A tu jest parę fotek mojej zawalidrogi: viewtopic.php?f=17&t=2806


21 maja 2012, 11:27
Zobacz profil
Nowy użytkownik

Dołączył(a): 21 maja 2012, 09:54
Posty: 45
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
VIN: WDB2110061*******
Mercedes:: E 220 CDI rok: 2006
Hmmm... :oops: Jeśli lifting to inne lampy z przodu i z tyłu, oraz lekko zmieniony zderzak to mój jest jeszcze przed liftem ... ;)


21 maja 2012, 12:03
Zobacz profil
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwi 2010, 14:27
Posty: 299
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
VIN: WBD2118888888888
Mercedes:: W211/270CDI/2004
Jeżeli wywala czerwoną barterię, a nie masz lub nie miałaś jakichkolwiek problemów lub trudności z odpalaniem (nie odpalał ociężale), to obstawiałbym mały aku. pod maską.
Najprościej, jeśli podjedziesz do pierwszego lepszego elektryka celem sprawdzenia w/w aku.
Znając życie i ten problem, to już samo napięcie będzie poniżej 12V.
Jeśli ten będzie w porządku, to niech jeszcze zerknie na akumulator główny.

Zakup akumulatora -> przeszukaj forum a znajdziesz kilka cennych rad, które oszczędzą ci sporo czasu i gotówki.

_________________
jak dbasz tak masz:)


21 maja 2012, 14:27
Zobacz profil
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2010, 14:01
Posty: 1065
Lokalizacja: łuków
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times
VIN: WDB2110161A338XXX
Mercedes:: 2.7Cdi '03
Jeśli komunikat pojawia się tylko przy zapaleniu samochodu moim zdaniem jest to duży akumulator. Nie daje on rady zapalić samochodu i ciągnie z małego. U mnie taki komunikat się pojawiał jak wsadziłem 70 ah 450 rozruch po włożeniu 95 ah 850 rozruchu AGM problem znikną.

Prosto sprawdzić. Wejdź w tryb serwisowy licznika i na napięcie. Podaj napięcie do jakiego spada akumulator w momencie odpalania auta. U mnie dla przykładu nie spada poniżej 11.4 - 11.2 jak siedzę 2h w samochodzie z włączonym restem i radiem ( taka praca). Z tym 70 Ah 450 rozruch spadało nawet do 8.


22 maja 2012, 04:57
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, 20:26
Posty: 5584
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 95 times
VIN: WDB2110161A******
Mercedes:: E270 CDI Elegance '03
NTG 2.5
Witam!
Czerwony komunikat o baterii dostajemy, jeśli w jakimkolwiek momencie napięcie na akumulatorach spadnie poniżej 10V. Poniżej 11V otrzymujemy "szare" info o czasowym wyłączeniu dodatkowych urządzeń elektrycznych.
Pzdr.

_________________
"Who's more foolish, the fool or the fool who follows him" - OW. Kenobi
:mrgreen: Prawdziwy macho na SD jedzie dopiero na lawecie! :mrgreen:


22 maja 2012, 07:10
Zobacz profil
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwi 2010, 14:27
Posty: 299
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
VIN: WBD2118888888888
Mercedes:: W211/270CDI/2004
I dla tego jeżeli wywala od razu czerwony, a przy odpalaniu "się nie zająknie" to raczej mały. ;)

_________________
jak dbasz tak masz:)


22 maja 2012, 09:45
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB© phpBB Group
Wsparcie techniczne forum phpBB3