Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 17 kwi 2014, 21:38



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
 sprawdzenie wtryskiwaczy 
Autor Wiadomość
Stały bywalec

Dołączył(a): 13 paź 2010, 20:36
Posty: 567
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
VIN: WDB2110161A078456
Mercedes:: W211 E270 CDI Elegance
Koledzy mam takie pytanie ile paliwa powinny pompować na przelew sprawne wtryskiwacze CR? Czy to że wtryskiwacze dają paliwo na przelew oznacza ich uszkodzenie? jak to z tym jest bo w tym temacie jestem laikiem.


27 maja 2011, 20:20
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, 20:26
Posty: 5576
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 94 times
VIN: WDB2110161A******
Mercedes:: E270 CDI Elegance '03
NTG 2.5
Witam!
http://www.google.com/search?hl=pl&q=test+przelewowy+wtryskiwaczy+cdi
Dobierz coś sobie :)
Pzdr.

_________________
"Who's more foolish, the fool or the fool who follows him" - OW. Kenobi
:mrgreen: Prawdziwy macho na SD jedzie dopiero na lawecie! :mrgreen:


27 maja 2011, 20:28
Zobacz profil
Stały bywalec

Dołączył(a): 13 paź 2010, 20:36
Posty: 567
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
VIN: WDB2110161A078456
Mercedes:: W211 E270 CDI Elegance
czytałem to i nadal nie wiem jak to jest. W tamtym tygodniu byłem w Bialymstoku na Gedymina w serwisie robiącym tylko Mercedesy z problemem zapalającej się pomarańczowej kontrolki silnika. Kontrolka zapalała mi sie kilka razy z rzędu i po ponownym uruchomieniu silnika gasła na jakiś czas (było tak tylko jedengo dnia). Szczerze mówiąc ten zakład był polecany na naszym forum ale mi jakoś nie przypadłdo gustu.

Podłączyli SD pod auto wyszły takie błedy:

Kod 2047-001 Kontrola ciśnienia paliwa w kolektorze rozprowadzającym poprzez zawór elektromagnetyczny. Ciśnienie paliwa w kolektorze rozprowadzającym jest za małe.

2051-001 Nadzorowanie ciśnienia paliwa w kolektorze rozprowadzającym. Ciśnienie paliwa w kolektorze rozprowadzającym jest za małe.

2015-001 Kontrola Ciśnienia paliwa w kolektorze rozprowadzającym poprzez zawór elektromagnetyczny. Ciśnienie paliwa w kolektorze rozprowadzającym jest za małe.

Później podłączyli menzurki do testu przelewowego wtryskiwaczy uruchomili auto i wsztkie wtryski równiutko przez jakieś 10-15 sekund napompowały w menzurki po około 10 ml paliwa. Jednogłośnie mechanik stwierdził "wszystkie wtryski do wymiany. 800zł sztuka. Jak to nie pomoże bedziemy szukać dalej"

Wkurzył mnie tym stwierdzeniem bo to ja mam teoretycznie wydać 4 tyś zł na jego eksperymenty.

Od wizyty w tym serwisie mineło już ponad tydzien i przejechałem około 1 tys km i kontrolka ponownie nie zaświeciłą sie. Jedyne co zrobiłęm zaraz po powrocie z serwisu to wykręciłem ten zawór na listwie CR od strony rozrządu i oczyściłem go ponieważ miał na sobie troche jakiejś dziwnej mazi. Od tamtego czasu jest wszystko ok. Auto pali elegancko nie dymi nawet zimne. Jest silne i dynamiczne. Spalanie około 7 litrów. Koledzy macie jakiś pomysł czy mogłobyć spowodowane zapalanie się tej kontrolki? Stresuje sie trochę tym bo niedługo wybieram się w dłuższą trasę i niechciałbym jakichś przykrych niespodzianek.


27 maja 2011, 20:52
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, 20:26
Posty: 5576
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 94 times
VIN: WDB2110161A******
Mercedes:: E270 CDI Elegance '03
NTG 2.5
Najprawdopodobniej sam usunąłeś przyczynę, którą był problem z zaworem. Sprawdź jeszcze czujnik ciśnienia na listwie, bo też potrafi wariować i wywala błędy ciśnienia w układzie CR (wesoł o tym pisał).
Jeśli auto nie dymi a przelewy mają podobną objętość z wszystkich wtrysków, to raczej nie wtryskiwacze. Podłącz jeszcze gdzieś auto pod SD i popatrz po uruchomieniu silnika jakie masz wartości z poszczególnych wtrysków (test realtime sterownika CDI). Jeśli mieszczą się w przedziale -5/+5 to są OK i raczej nie wymagają wymiany.
Pzdr.

_________________
"Who's more foolish, the fool or the fool who follows him" - OW. Kenobi
:mrgreen: Prawdziwy macho na SD jedzie dopiero na lawecie! :mrgreen:


27 maja 2011, 22:32
Zobacz profil
Stały bywalec

Dołączył(a): 13 paź 2010, 20:36
Posty: 567
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
VIN: WDB2110161A078456
Mercedes:: W211 E270 CDI Elegance
kolego a czy ten test mogę zrobić tylko na SD czy także na innym urządzeniu diagnostycznym? mam dostęp do takiego urządzenia http://allegro.pl/mega-macs-42-gutmann- ... 04760.html

myślisz że bedzie włąściwe do odpowiedniej diagnozy?


27 maja 2011, 22:38
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, 20:26
Posty: 5576
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 94 times
VIN: WDB2110161A******
Mercedes:: E270 CDI Elegance '03
NTG 2.5
Tak szczerze, to nie sądzę (jak coś jest do wszystkiego, to niespecjalnie się do czegokolwiek nadaje). Kiedyś z kolegą podłączaliśmy taki tester ODB2 do gwiazdy ale nie pamiętam, czy akurat czytał wartości ciśnienia listwy i wtryski. Można spróbować ale mogą być problemy z określeniem prawidłowych wartości.
Może ktos ma lepsze doświadczenia i tu cos napisze?
Pzdr.

_________________
"Who's more foolish, the fool or the fool who follows him" - OW. Kenobi
:mrgreen: Prawdziwy macho na SD jedzie dopiero na lawecie! :mrgreen:


27 maja 2011, 22:42
Zobacz profil
Stały bywalec

Dołączył(a): 13 paź 2010, 20:36
Posty: 567
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
VIN: WDB2110161A078456
Mercedes:: W211 E270 CDI Elegance
a jak jest z tym przelewaniem wtrysków? ile powinny przelewać? jast jakaś określona dawka?


27 maja 2011, 22:54
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, 20:26
Posty: 5576
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 94 times
VIN: WDB2110161A******
Mercedes:: E270 CDI Elegance '03
NTG 2.5
Na pewno ilość zależy od czasu pomiaru. Niestety nie znam tej wartości ale wiem, że powinny przelewać podobne objętości w jednostce czasu).
Pzdr.

_________________
"Who's more foolish, the fool or the fool who follows him" - OW. Kenobi
:mrgreen: Prawdziwy macho na SD jedzie dopiero na lawecie! :mrgreen:


27 maja 2011, 22:57
Zobacz profil
Stały bywalec

Dołączył(a): 13 paź 2010, 20:36
Posty: 567
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
VIN: WDB2110161A078456
Mercedes:: W211 E270 CDI Elegance
no to jest pewne że zależy od czasu pomiaru i że ilości powinny być podobne ale zapewna jakaś ilość na jednostkę czasu też powinna być przyporządkowana prawda?


27 maja 2011, 23:00
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, 20:26
Posty: 5576
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 94 times
VIN: WDB2110161A******
Mercedes:: E270 CDI Elegance '03
NTG 2.5
A czy to przypadkiem nie jest tak, jak z ciśnieniem w listwie CR, które zależy od kilku czynników? W takim wypadku rzetelna analiza jest możliwa tylko przez SD.
Pzdr.

_________________
"Who's more foolish, the fool or the fool who follows him" - OW. Kenobi
:mrgreen: Prawdziwy macho na SD jedzie dopiero na lawecie! :mrgreen:


27 maja 2011, 23:07
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Andrzej211, Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB© phpBB Group
Wsparcie techniczne forum phpBB3