Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 20 kwi 2014, 03:34



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 tryb awaryjny ,ale brak żółtej kontrolki silnika 7G 
Autor Wiadomość
Nowy użytkownik

Dołączył(a): 01 lis 2011, 21:09
Posty: 41
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
VIN: WDB2112701A45****
Mercedes:: E500 T
Witam
Jeżeli ktoś coś na ten temat wie to proszę o jakaś podpowiedź bo sam niewiem co mam myśleć.
Autko E500 rok 11.2003 przejechane 121000 org. skrzynia 7G. Wjeżdżając dzisiaj na autostradę przelaczylem na tryb S i gaz do dechy ,aż do 160 km/h ,obroty na każdym biegu do czerwonego pola. Następnie po niespełna 2 km zjazd ,na zjeździe przelaczylem na tryb C (nonstop jadąc około 70 km/h) i dojazd do świateł czerwone i stoję ,zielone chcę ruszać dodaje gazu a autko ledwie jedzie, obroty na 3-3.5 a autko jedzie 10 km/h ,zatrzymałem się (oczywiście zero błędu ,kontrolka żółta też się nie pali) i z D dałem na P i spowrotem na D ,autko ruszyło ale tylko jeden bieg 3 lub 4 niewiem (znowu zero kontrolki) ,zatrzymałem się ,zgasilem autko i odpaliłem na nowo i wszystko ok przez następne 10 km. No i teraz właśnie pytam czy może ktoś ma jakiś pomysł co by to mogło oznaczać ???

_________________
Star Diagnosis okolice Düsseldorfu


08 maja 2012, 16:17
Zobacz profil
ViP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 21:04
Posty: 1870
Has thanked: 3 times
Been thanked: 38 times
VIN: WDB2110761A---
Mercedes:: E55 AMG Model '06
Tyle jest możliwości ile jest czujników pod maską ;) jedź na SD

_________________
Pokaż mi swoje auto, a powiem Ci kim jesteś......

Mercedes - diagnostyka - elektronika - mechanika
STAR DIAGNOSIS POZNAŃ


08 maja 2012, 20:43
Zobacz profil
Nowy użytkownik

Dołączył(a): 01 lis 2011, 21:09
Posty: 41
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
VIN: WDB2112701A45****
Mercedes:: E500 T
Czy może ktoś wie co oznacza błąd P2767 bo właśnie taki mam ,ale nie aktualny tylko w chistori. A narazie sprawdzałem zwykłym czytnikiem bo nikogo z sd nie mogę w okolicy znaleźć ,muszę podjechać do serwisu. Chyba że jest ktoś z sd w okolicach Düsseldorfu .

_________________
Star Diagnosis okolice Düsseldorfu


09 maja 2012, 10:00
Zobacz profil
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2010, 22:44
Posty: 615
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
VIN: wdb2110061a******
Mercedes:: E220 CDi 2005
tomasz9083 napisał(a):
chistori


:shock:

_________________
W211 2.2 CDI troche mocniej, troche szerzej, troche niżej, troche wietrzniej (170PS/18"/EIBACH/KN)


09 maja 2012, 10:41
Zobacz profil
Nowy użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 maja 2012, 06:08
Posty: 17
Lokalizacja: 3City
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
VIN: WDD2073221F006xxx
Mercedes:: E350 CDI Coupe 2009
Znalazlem takie rzeczy:
P2767 "Power Shift Control Module"
"Transmission input shaft speed sensor/turbine shaft (TSS)/sensor B no signal.."
Ten drugi opis, to chyba jest taki ogolny, nie Mercedes-specific.

"The 2767 dtc is a speed sensor fault in the transmission. When the transmission codes up for that, it goes into limp mode and the trans will not upshift. Customers usually complain about poor acceleration or loud engine sounds most of the time when this happens. It will need a new electrics kit on the transmission valvebody. This usually costs around $500 in parts and 3-4 hours in labor for the repair. The car is safe to drive to the repair shop.
You have a 7-speed transmission then and the electrics plate on the transmission that contains the speed sensors that failed is not replaceable by you. There is a special process that is done by a mercedes networked computer to transfer all of the settings and vin# XXXXX of the old electrics plate to the new one. It is this way because the transmission computer is also on this electrics plate and is considered a theft relevant part by mercedes-benz. "

Mam nadzieje, ze COS pomoglem.

EDIT:
posledzilem troche temat i wyglada na to, ze to ten INPUT SENSOR bedzie zepsuty.

_________________
GG: 400203


Ostatnio edytowano 09 maja 2012, 11:37 przez JED, łącznie edytowano 1 raz



09 maja 2012, 11:24
Zobacz profil
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2010, 22:44
Posty: 615
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
VIN: wdb2110061a******
Mercedes:: E220 CDi 2005
Może coś pomoże :mrgreen:

http://www.hotrodlane.cc/New%20HEMI%20Tech/2005%2061%20hemi%20trans.pdf

co prawda inna skrzynia ale może naświetli problem.

_________________
W211 2.2 CDI troche mocniej, troche szerzej, troche niżej, troche wietrzniej (170PS/18"/EIBACH/KN)


09 maja 2012, 11:31
Zobacz profil
Nowy użytkownik

Dołączył(a): 01 lis 2011, 21:09
Posty: 41
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
VIN: WDB2112701A45****
Mercedes:: E500 T
witam
Opisze w skrucie co dolega mojej skrzyni.
A wiec po diagnozie w Mercedes Benz stwierdzono ze cala plyta glowna ( elektronika) do wymiany , naprawa okolo 1700- 1900 € ,ale byli tak mili i dali wydruk z SD i widac na wydruku ze problem stwazaja te trzy zawory ktore znajduja sie na tej plycie sterujacej ( Y3/8n1 , Y3/8n2 , Y3/8n3 ) znalazlem firme ktora naprawia to i daja nawet 2 lata gwarancji , koszt 350€ , czy ktos naprawial juz moze ta plyte i jakie wrazenia po naprawie ? Czy warto wogole sie w to bawic ? czy lepiej odrazu zacisnac zeby , wydac z wielkim bulem serca 1900€ i miec nowe z mercedesa z gwarancja. oczywiscie w MB wymiana obejmuje cala plyte sterujaca z wbudowaniem i programowaniem. Prosze o pare opini co sadzicie , bo chyba raczej skusze sie na naprawe.

_________________
Star Diagnosis okolice Düsseldorfu


23 maja 2012, 19:54
Zobacz profil
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2010, 22:30
Posty: 2789
Lokalizacja: Maków
Has thanked: 5 times
Been thanked: 16 times
VIN: WDB2112261A383092
Mercedes:: W211 T 320 CDI '03 Avant.
Różnica jest kolosalna- podejrzewam, że właśnie dlatego, że tu wymienią Ci tylko zaworki, a w ASO niepotrzebnie całą płytę. Zaprogramować też Ci od naprawy Ci skrzynię powinni, więc warto spróbować to naprawić. Myślę, że powinno się udać...

_________________
Myśleć, że skasowanie błędu przez SD coś naprawi, to tak samo, jak mieć nadzieję, że rentgen uleczy złamaną nogę...

SD- Maków i okolice


24 maja 2012, 16:32
Zobacz profil YIM WWW
Nowy użytkownik

Dołączył(a): 01 lis 2011, 21:09
Posty: 41
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
VIN: WDB2112701A45****
Mercedes:: E500 T
Witam wszystkich.
Postanowilem troche opisc przezycia z moja ASB.
A wiec jak pisalem w poprzednich postach ,padla plyta sterujaca a dokladnie zawory umieszczone na niej.
Skusilem sie na naprawe tych wlasnie zaworow, i tak sie zaczelo.
Wybudowanie plyty ,wysylka , tydzien bez auta, 350€ za naprawe , wbudowanie plyty, nowy olej + uszczelka i filtr 125 €, zaplata dla mechanika 50 € (po znajomosci).
Autko chodzilo dobrze moze jakies 40-50 km. I to samo.
I znowu wybudowanie plyty, wysylka do tej samej firmy ( bo przeciez daja 2 lata gwarancji) ,tym razem przytrzymyli ja prawie 3 tygodnie , to juz miesiac bez auta, ale przyszla ,wbudowanie ,znowu nowy olej i uszczelka 90 € i mechanik 50 €.
I jak myslicie ? 20 km i to samo ,a wiec wku....ny jestem na calego.
Podsumujmy ,jak dotychczas wydalem 705 € i autko dalej nie jezdzi.
Oczywiscie odstawilem autko odrazu do ASO , jak tam bylem pierwszy raz to mowili ze koszt naprawy 1700-1900 € , teraz jak zawiozlem to za dwie godzinki zadzwonili ze zmieszcze sie w 1300 € a dzis odebralem autko i zabulilem 988,44 € .
Wymieniona zostala plyta sterujaca ASB , olej, filtr, uszczelki. Plyta zostala zaprogramowana i ustawiona do mojego autka , a wiec jak wsiadlem to moglem odrazu palowac i jezdzic jak chcialem i wszystko dzialalo jak dzialac musialo. A nie tak jak czytalem w niektorych postach ze pierwsze 3 tkm. Trzeba spokojnie i w trybie S , jak jest wszystko dobrze zrobione to powinno odrazu dzialac.Bynajmniej tak jest u mnie.
Ale jaki z tego moral , wedlug mnie lepiej odrazu jechac do ASO i spac spokojnie ,niz najpierw wywalic dosc troche kasy w bloto a pozniej i tak skierowac sie do ASO.
Dodam tylko ze firma ktora naprawiala mi ta plyte powiedziala ze kase odda, ale i tak bede 350 € w plecy , ale tak to jest jak cos chce sie tanio naprawic. A z drugiej strony jezeli ktos kupuje autko tej klasy to musi sie liczyc z tym ze naprawy moga byc troszke drozsze.
Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieje ze co niektorym pomoge w przemyslaniu sprawy co zrobic w razie awari. 

_________________
Star Diagnosis okolice Düsseldorfu


04 lip 2012, 19:39
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, 20:26
Posty: 5584
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 95 times
VIN: WDB2110161A******
Mercedes:: E270 CDI Elegance '03
NTG 2.5
Witam!
A dalczego kolega zakładał, że po zamontowaniu przesłanej płyty, zalaniu ATF i zmianie uszczelki nie należy skasować starych danych adaptacyjnych ASB? Przecież, jeśli niedomagały zawory, to adaptacja musiała już zawierać nezłe bagno. W ASO MB po wymianie skasowali dane + przeprowadzili adaptację (tak, jak być powinno). Adaptację, od biedy można pominąć ale wtedy pozostaje to kilka tysięcy kilometrów spokojnej jazdy.
Pzdr.

_________________
"Who's more foolish, the fool or the fool who follows him" - OW. Kenobi
:mrgreen: Prawdziwy macho na SD jedzie dopiero na lawecie! :mrgreen:


04 lip 2012, 22:27
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 10 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB© phpBB Group
Wsparcie techniczne forum phpBB3