Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 19 kwi 2014, 17:45



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Spaliny spod oslony silnika? 
Autor Wiadomość
Nowy użytkownik

Dołączył(a): 15 sie 2010, 14:30
Posty: 2
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
VIN: WDB2110261A256250
Mercedes:: W211 / 3.2 CDI / 2003r.
Witam serdecznie. Mam prpblem z wydobywajacymi sie spalinami spod oslony silnika w lewym rogu od podszybia ze strony pasazera,a tym samym glosna praca silnika.Gdy auto pochodzi na biegu jalowym silnik zaczyna pracowac normalnie.W czasie tych mrozow zauwazylem ze auto powyzej 100km/h zaczelo dziwnie trzasc wlalem v power i dodtek do diesla,drgawki ustapily ale jadac ostatnio przy wyprzedzaniu zapalila sie kontrolka silnika na pomaranczowo auto w skoczylo w tryb awaryjny po ponownym uruchomieniu moc wrocila kontrolka zgasła dopiero na 2 dzien.Pozniej powtorka z rozrywki przy redukcji znowu to samo no i to kopcenie spod pokrywy i dziwny odgłos silnika,domyslam sie ze jest jaks nieszczelnosc ale nie moge zdjac pkrywy,bo wczesmiej mechanik doj... Sruby.Moze ktos juz sie spotkal w swoim MB? Z podobnym przypadkiem?


05 gru 2010, 18:52
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, 20:26
Posty: 5582
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 95 times
VIN: WDB2110161A******
Mercedes:: E270 CDI Elegance '03
NTG 2.5
Witam!
Podjedź, gdzieś do warsztatu i sprawdź sobie szczelność dolotu powietrza (gumy, oringi, turbo, IC) bo spaliny to pewnie z EGR wracają.
Pzdr.

_________________
"Who's more foolish, the fool or the fool who follows him" - OW. Kenobi
:mrgreen: Prawdziwy macho na SD jedzie dopiero na lawecie! :mrgreen:


05 gru 2010, 20:41
Zobacz profil
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 lut 2010, 12:07
Posty: 109
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times
Mercedes:: w211 e270 CDi 2002r.
Bardzo możliwe iż jest rozszczelniony wtrysk i walą przez niego spaliny. Częsta przyczyna po nieumiejętnej wymianie wtrysku i dobrego wyczyszczenia. Nie można z tym czekać bo jak się wtrysk zapiecze to wyciągnięcie jego może się skończyć jego urwaniem i w efekcie ściąganiem głowicy.

_________________
Robert
w211 avangarde, e270 CDi, 2002r.
Obrazek


09 gru 2010, 12:42
Zobacz profil WWW
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, 20:26
Posty: 5582
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 95 times
VIN: WDB2110161A******
Mercedes:: E270 CDI Elegance '03
NTG 2.5
Witam!
RoobB, przyczyną była rozleciana podkładka miedziana pod wtryskiem i w rezultacie nieszczelność. Usterka usunięta ale dzięki za info - masz (miałeś) rację :)
Pzdr.

_________________
"Who's more foolish, the fool or the fool who follows him" - OW. Kenobi
:mrgreen: Prawdziwy macho na SD jedzie dopiero na lawecie! :mrgreen:


09 gru 2010, 19:37
Zobacz profil
Stały bywalec

Dołączył(a): 06 paź 2010, 22:18
Posty: 511
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
VIN: --------------
Mercedes:: może kiedyś znowu...
Właśnie miałem to samo, na dodatek na 2 cylindrach, dzięki Waszym odpowiedziom w tym wątku nie czekałem, pojechałem do ASO i właśnie jestem po wymianie tych uszczelek, dodatkowo wymieniana jest śruba trzymająca wtrysk...

_________________
Remi


14 gru 2010, 09:26
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 5 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB© phpBB Group
Wsparcie techniczne forum phpBB3